À propositu di Slip ring

U rolu è a selezzione di grassu lubricante per l'anellu slip

queen

A causa di l'attrito rotante, l'anellu slip elettricu serà purtatu è riscaldatu durante l'usu, chì hè faciule fà danni.Per quessa, certi pruduttori di slip ring utilizanu un pocu di grassu lubricante conductivu nantu à a superficia di cuntattu per fà l'anellu slip più durable.A seguita hè una introduzione à u rolu è a selezzione di u grassu lubricante di l'anellu slip elettricu.

Se u grassu conduttivu hè appiicatu à i cuntatti di l'anellu slip, quelli superfici fini chì ùn si toccanu micca diventanu cunduttori, è a resistenza di u cuntattu hè assai ridutta, aumentendu cusì a conduttività elettrica di i cuntatti è u dispusitivu.

U grassu conduttivu hè un grassu altamente conduttivu raffinatu da un prucessu speciale cù oliu di basa speciale, addensatu cù polimeru di ioni d'argentu di metalli ultra-finu, è aghjuntu cù diversi additivi cum'è anti-ossidazione è anti-corrosione. conductività termale, hà ancu boni proprietà impermeabili è anti-corrosione.Per quessa, pò furnisce una bona conductività elettrica, conduttività termica, lubrificazione è prutezzione per l'anellu slip elettricu, è pò mantene u cuntattu elettricu di bassa impedenza è riduce u rumore di interferenza elettromagnetica.

Quandu sceglite u grassu di lubrificazione di l'anellu elettricu, ci sò e seguenti precauzioni:

1. Pò riduce a resistenza, aumentà a conductività, l'anti-oxidazione, l'anti-corrosione è l'anti-umidità;

2. Hè lubricità è stabilità chimica, è ùn hè micca fàciule à polluà a suluzione di plating;

3. L'alta temperatura ùn si funne micca, a bassa temperatura ùn s'indurisce, l'extrusion mutuale ùn si solidifica;

4. Bona resistenza à l'abrasione è aderenza, migliurà effittivamenti u funziunamentu di l'energizazione di a superficia di cuntattu di metallo;

5. Eccellente inerzia chimica è resistenza à l'acqua.

 

Ancu s'è u grassu conduttivu pò ghjucà un effettu di lubricazione assai bonu, ma quandu s'utilice nantu à i slip rings elettrichi, ci saranu più periculi oculati potenziali.Per piacè cuntinuà à prestà attenzione à i nostri aghjurnamenti di documentazioni tecniche per i dettagli.


Postu tempu: Apr-21-2022